Hell & Back Again

Linkblog

2010.08.17. 07:52 pakukk

Ezerszer messiások

 Az valahogy úgy normális, hogy amikor két hónap ott dolgozás után leülök valamit megcsinálni a Hell & Backben, hiszek benne, hogy nem csak üzleti szempontból lesz értelme annak a munkának. Minden huszonéves pályakezdő elhiszi, hogy az, amit csinál, hozzátesz a világhoz, amiben él. Azt hiszem, különben nem kezdenénk el.


A kreatívigazgatónk is így gondolta. Mondta. A múltidő persze fontos jelzés volt a mondatban. Azt üzente, hogy ne legyenek illúzióim. A többség le sem szarja, hogy egy reklám hozzátesz a városhoz, amiben él, vagy csak kitakar belőle egy citylightnyit. Nem azért, mert nem figyel; ha így lenne, nem hoznák a munkák a számokat. De hozzák. Csak a reklámot mindenki berendezi a reklámfiókba, ahol tényleg a nagy, csillag-alakú Akció felirat hordozza a legtöbb információt.

Bólogatok. Értem.

Azért kiváncsi vagyok, hogyan jut valaki onnan, ahol én most vagyok idáig. Kikerülném, ha lehet.

Én két hónap után akkor is azt hiszem a lelkem mélyén, hogy változtathatok. Azt hiszem, külöben nem kezdtem volna el.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hellandback.blog.hu/api/trackback/id/tr122221866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása